pondelok 6. decembra 2010

VA: Posledný Teaser a rekapitulácia

Máme tu posledný Last Sacrifice teaser a s ním prinášam aj rekapituláciu všetkých ostatných, spolu s trailermi, ktoré nám vydavateľstvo počas čakania na deň D (ktorý je mimochodom zajtra) ponúklo.
Prvé budú nasledovať vety, ktoré by nemali spoilerovať nikoho, aj keď ste ešte nečítali všetky doterajšie diely, nakoľko nedávajú absolútny zmysel ani nám.
Video trailery sú už trochu iná káva, zatiaľ čo ani tie nám zrovna nepomohli pochopiť, čo sa stane v záverečnej časti, bohužiaľ obsahujú obrovský spoiler a preto ak ste ešte nečítali Spirit Bound/Spoutáni Magií, budete sa im asi chcieť vyhnúť.

Kliknite na vetu, ak si k nej chcete pozrieť video.

1. Teaser

"...and there isn't much I wouldn't do for you. The stupider the better"
"Nie je toho veľa, čo by som pre teba neurobil/a...čím hlúpejší/ia tým lepšie."

2. Teaser

"That's why you're doing this? Because Lissa told you to?"
"Preto to robíš? Lebo ti to nakázala Lissa?"

3. Teaser

"I'm backing down now. I really do love you. That's why I am doing this."
"Rozhodol/la som sa ustúpiť. Naozaj ťa milujem. Preto to robím."

4. Teaser

"Fine, I guess it's okay then.
Huh? What's okay?


"Fajn, myslím, že je to v poriadku."
"Huh? Čo je v poriadku?"
"Je to v poriadku, ak sa vydáš za môjho brata"

5. Teaser

"What I did...What I did was unforgivable."
"Čo som urobil/a...Čo som urobil/a bolo neodpustiteľné"

6. Teaser

"You're better than this...better than whatever it is you're going to do now."
"Máš na viac...na viac, než čo sa chystáš práve urobiť."

TRAILERY (pozor spoilery!)

Christianov Trailer



Lissin Trailer



Adrianov Trailer



Dimitriho Trailer



Rosin Trailer

8 komentárov:

  1. UŽ ZÍTRA.
    trálalá!
    Takže, vážně jsem se takhle po ránu nezbláznila, jen se mi tak nějak vstává líp :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Těším se, těším se, těším se... už jsem to říkala?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Syki : Ne, zopakuj nám to ještě jednou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já asi v noci nebudu moct spát :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uf, ten posledný teaser... dúfam, že sa Adrian zase nebude spíjať do nemoty...
    vlastne čo to kecám:D dúfam v to(A)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na stupnici od 1 do 10 aké trápne by bolo, ak by som si prečítala e-book aj keď mám objednanú knihu? Ja už totiž nedokážem normálne fungovať a zápočtový týždeň sa nebezpečne blíži a ak mi kniha nepríde do konca týždňa tak sa zložím...fakt to celé moje bytie sa teraz točí okolo jednej veci: Last Sacrifice. Last Sacrifice. Last Sacrifice.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na stupnici trapnosti od 1 do 10... by to nebylo vůbec trapné! :D Stejně to v tom ebooku rychle proletíš, abys věděla, jak to dopadne a pak si to víc vychutnáš s normální knížkou.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja si myslím, že je to v pohode :D v podstate ešte dokonca ani nepirátuješ tým.. ja by som to tak pravdepodobne tiež spravila

    teda, keď nájdeš ebook, informuj!:D

    OdpovedaťOdstrániť