štvrtok 23. decembra 2010

Vianoce sú za dverami

Tak čo, už máte napečené, nakúpené darčeky, popratané a sedíte si pre TV a čakáte na Pirátov z Karibiku 3  tak ako ja? (takže mama ma práve poopravila že čakáme na Bezsenné noci v Seattli - ja som teraz po 3 dňoch zapla telku takže sa veľmi nevyznám :D)
A čo viac, tiež sa už neviete dočkať zajtrajška minimálne tak ako ja? :)
Blížiace sa vianočné sviatky sú hlavný dôvod prečo píšem, a to nie len preto, aby som vám zaželala ich krásne a pokojné prežitie ale aj preto, aby som vám oznámila že ma tu počas sviatkoch veľmi neuvidíte, keďže si od blogovania plánujem dať menší oddych. Menším oddychom myslím naozaj len maximálne tie tri dni a to hlavne preto, aby som konečne mala viac času na čítanie kníh a na pozeranie rozprávok. Tiež nezaručujem, že sa naozaj udržím od môjho milovaného dieťatka, ktorým je táto stránka a v prípade, že sa vyskytne nejaká horúca novinka zo sveta kníh sa tu možno nakoniec aj tak zastavím, aby som sa s vami o ňu podelila. Tiež som samozrejme nezabudla na súťaž o Vampire Diaries, ktorá končí dnes a ktorej výhercu som sľúbila vyhlásiť zajtra. Takže nebojte sa, toľko času na vylosovanie a vyhlásenie mena si už nájdem :)
Tak, to je už asi všetko, užite si teda vianočné sviatky naplno, dajte si trochu oddych od internetu a usaďte sa radšej pri nejakej peknej knižke a po Vianociach sa potom príďte pochváliť, čo všetko ste dostali od Ježiška :)

5 komentárov: