piatok 10. decembra 2010

City of Bones movie: Postava Clary Fray obsadená!

V prvom rade by som sa chcela ospravedlniť za nedostatok aktuálok v uplynulom týždni. Aby som vám to trochu vynahradila, mám pre vás úžasnú novinku. Ako blesk z jasného neba (alebo možno sa to zdá len mne, nakoľko v posledných dňoch žijem ako v jaskyni) sa k nám dostala správa, že Clary Fray, hlavná postava (zatiaľ) trilógie The Mortal Instruments bola práve obsadená a získala finálnu filmovú podobu! A kto je tá šťastná herečka, ktorá si bude môcť zahrať vo filmovej adaptácii amerického bestselleru?

LILY COLLINS!!!

Lily môžete poznať najmä z filmu The Blind Side a jej herecké schopnosti si tiež budete môcť obzrieť v pripravovanom filme Abduction, kde ak sa nemýlim hrá aj Taylor Launtner (Jacob z Twilightu). Keďže už máme Clary hotovú, je len logické očakávať v blízkej budúcnosti oznámenie, kto si zahrá nášho milovaného Jaca. Som príliš naivná, keď ešte stále verím, že to bude Alex Pettyfer?

Každopádne! Čo hovoríte na Lily? Sklamaní? Nadšení? Ja osobne som ju ako alternatívu vôbec nezvažovala ale myslím si, že sme mohli dopadnúť aj horšie. Lily je určite krásna a ryšavé vlasy jej pristanú :) Nerada kritizujem, ak nemám dostatok informácií a v tomto prípade z niekoľkých fotografií nemám právo usudzovať, či bude Lily tá pravá Clary alebo nie. Dúfam, že producenti vedia čo robia a že nakoniec si na ňu zvykneme a už si nebudeme ani vedieť predstaviť inú Clary:) Čo bude podľa mňa horšie, bude zvykať si na iného Jaca, ak sa ním nestane Alex. To môže byť z mojej strany menší problém, najmä ak si neviem predstaviť ako chcú nájsť lepšie vyzerajúceho blondiaka, než je on.

Že ste ešte nepočuli o knihe City of Bones/Město z Kostí  a sérii The Mortal Instruments? Niečo málo (alebo skôr veľa) si môžete prečítať TU.

A na záver ešte samotné Cassandrino vyjadrenie k najnovšiemu castingu:

"Just dropping an entry to announce that, as reported by Deadline, Lily Collins, who starred in The Blind Side and the upcoming Priest**, has been cast to play Clary in the movie adaptation of City of Bones. The producers and director have worked with her before and say great things, and I have to admit right now I haven't seen The Blind Side but am obviously going to go out and watch it NOW"

"Len som sa to zastavila aby som vám oznámila, že ako práve vyhlásli Deadline, Lily Collins, ktorá účinkovala v The Blind Side a v pripravovanom filme Priest bola práve obsadená do roly Clary vo filmovej adaptácii Mesto z Kostí. Producenti a režisér s ňou už pracovali v minulosti a hovoria o nej samé pozitívne veci a ja musím priznať, že som ešte nevidela The Blind Side ale očividne si to idem pozrieť HNEĎ TERAZ"

Chcem vám len pripomenúť, že Cassandra nemá žiadne slovo pri výbere hercov do filmu City of Bones. Všetky prípadné sťažnosti teda rozhodne nemierte na ňu :)

PS: všetci čo ste čítali a čítate Last Sacrifice- máte v shoutboxe (odkazovači) správu, prosím prečítajte si ju a dajte mi vedieť odpoveď.

5 komentárov:

  1. Clary v hlave ako žiadneho žijúceho človeka nemám, skôr v takej kreslenej podobe :D Takže hádam si rýchlo zvyknem.. jo, Jace bude väčší problém :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, myslím, že tá dievčinka bude dobrá Clary - dúfam :) No, ale ak Jace nebude Alex - konec!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. K The Mortal Instruments som sa ešte nedostala. Už som na tie knihy pozerala, ale stoja na môj vkus hrozne veľa (v SR a ČR minimálne :D) V každom prípade som na ten film zvedavá a ak sa vyjde skôr, než sa dostanem ku knihe, tak si ho určite pozriem. A potom si prečítam knihu. Určite, o tom niet pochýb :D Ale bola by som radšej, ak by sa mi to podarilo naopak.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A proto si já radši nikoho nepředstavuju, abych pak nebyla zklamaná :D

    Mě u té Lily naprosto fascinuje to její obočí :D A její věk... sice vypadá mladě, ale stejně nepobírám to, proč do rolí teenagerů obsazují lidi s věkem okolo dvaceti či výš.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Když může být Clary jednadvacet, tak prostě musí být Jace Alex. Tečka.
    Myslím, že Lily má (vzhledově) skvělý potenciál být bezvadnou Clary, pokud se tvůrci filmu budou držet předlohy.

    OdpovedaťOdstrániť