utorok 28. decembra 2010

Moja vianočná nádielka :)

S trochu menším oneskorením, ale čo by to bolo, ak by som sa na svojom vlastnom knižnom blogu nepochválila, aké knihy som dostala pod stromček :)
Napriek tomu, že som o všetkých dopredu vedela (keďže som si ich objednávala) tešila som sa z nich ako malá. Touto cestou by som sa rada poďakovala mojim dvom vianočným sponzorom - mojej mame a môjmu priateľovi, ktorí sa takto veľmi jednoducho zbavili starostí so zháňaním darčekov. Tomu sa hovori, urobiť si navzájom radosť :)

No a čo som teda všetko podostávala?

Knihy písané v slovenčine:

Gayle Formalnová - Ak zostanem
Suzanne Collinsová - Hry o život
Suzanne Collinsová - Skúška ohňom

Knihy písané v angličtine:

Julie Kagawa - Iron King
Julie Kagawa - Iron Daughter
Jennifer Laurens - Heavenly
Jennifer Laurens - Penitence
Jennifer Laurens - Absolution
Ally Condie - Matched
Kimberly Derting - The Body Finder
Cassandra Clare - City of Bones
Cassandra Clare - City of Ashes
Cassandra Clare - City og Glass

Tu je vizuálny dôkaz :)


A ešte vám ukážem moju "paranormálnu poličku" :)


Mimochodom Vampire Diaries už nie sú moje ale vtedy ešte boli :)

A čo pekného doniesol Ježiško vám?
To inak nie je rečnícka otázka, fakt chcem na ňu vedieť odpoveď čiže sa môžete ísť realizovať ako vždy do komentárov.

14 komentárov:

  1. tak tú paranormálnu poličku by som brala celú jak je. a tie knihy na vianoce ti závidím(ja mám len šesť). pekný stromček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och *rozplývá se*. Tak ta paranormální polička mě dostala. Nádhera. TMI, hned vedle IF a THG...
    A kde že to přesně bydlíš? Že bych přišla na návštěvu někdy, až nikdo nebude doma.. :D

    Mně Ježíšek (ještě že už má kreditku) donesl:
    The Undomestic Goddess - Sophie Kinsella
    Bad Girls Don't Die - Katie Alender
    The Hunger Games - Suzanne Collins
    a ještě po Novém roce donese:
    Across the Universe - Beth Revis
    The Iron Queen - Julie Kagawa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne, pekne ja sice len 1 knihu ale sa z nej tesim ako mala a davam do pozoru na gorilie je akcia vypredaj medzi nimi zsadistov pribeh cca o 50% lacnejsieee

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak jsem právě poznala co je závist :D Ale tak moje Vánoční knižní nadílka tenhle rok nemohla být moc velká, dostala jsem tři knihy, protože si chci v lednu koupit čtečku knih, takže pak natáhnu tituly a hned toho budu mít fůru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Blahopřeju k bohaté nadílce :D Moje knihy jsou tady

    A chtěla bych vidět celou tvou knihovničku! Moji uvidíte 4.1.2011 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fuuh, tomu hovorím úžasný počet kníh pod stromčekom :D Ja som ich pár tiež dostala a v podstate to bolo to jediné, čo som dostala a ani to nebolo pod stromčekom, ale... :D Závidím :D Aj celú tú tvoju poličku by som brala, hlavne Crescendo, už sa neviem dočkať českého prekladu. Btw - na tej poličke to nemáš, tak sa pýtam - čítaš knihy Hamiltonovej či Neomillnerovej??

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ono si zas nemyslite, tak ako niekto dostáva pod stromček iPod alebo nový mobil tak ja dostávam knihy:) To je môj hlavný darček, zbytok sú už len také drobnosti.

    Seesen: Na tú Katie Alender som zvedavá. A čo si si nakoniec vybrala ako výhru?

    Abyss: Hmmm, čítačka kníh - to zas budem ja závidieť, chystám sa na ňu už min. rok

    Miška: Hamiltonovú som zatiaľ nečítala a nie som si istá, či budem. Páčila sa ti? O Neomillnerovej som počula len teraz nedávno a celkom ma zaujala tak uvidím, kedy sa mi na ňu podarí vyčleniť priestor...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Neomillnerovej som zatiaľ čítala len Tinu Salo a i keď sú tie jej knihy písané trochu zvláštnym spôsobom, páči sa mi to a dokáže ma to celkom pohltiť. Na druhej strane Hamiltonovej Anita Blakeová je mojou obľúbenou upírskou sériou. Ono sa to síce od toho siedmeho dielu začína uberať trochu horším smerom, viac erotiky, menej skutočného deja, ale tie prvé časti rozhodne stoja za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mička: Já jsem někde slyšela, že Anita je největší Mary Sue ze všech... Knihy jsem nečetla, takže nevím... Ale jestli je to pravda, tak to čtení mě zabije :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. *ohromne nenápadne utrela slinu závisti*

    Nádhera :D Hlavne polička, proti takej doma by som neprotestovala :) Nechceš mi na pár dní venovať tvojich sponzorov? :D Ja som dostala len jednu, Metro 2033 v slovenčine (Luu & post-apo... no však vieme :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Judit: no já zůstávám u Entangled, sice ještě není objednaná, tak bych ještě mohla vycouvat a rozmyslet si to, ale stojím si za tím, ta kniha mě ještě pořád fascinuje :)

    Anita Blake je ehm.. zajímavé čtení. Četla jsem jenom a jedničku a docela jsem to sepsula, ale řekněte mi, která Mary Sue má úchlku na plyšové tučňáky? To snad jenom Anita! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mhm, krása :-D moje "supernatural polička" je o něco chudší, ale nutnoříct, že je jak v CZ tak v EN :-D ;-) jen tak btw - kolik knih už doma máš? :-D nejde to do milionů, že né? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Leca: Vitaj, dlho o tebe nebolo počuť, dúfam že si mala pekné Vianoce :)
    Čo sa týka počtu kníh, mama je učiteľka, ktorá ma v mojich 5-tich rokoch vo voľnom čase učila čítať a kupovala mi na vianoce, na narodeniny a niekedy aj tak mimo samé knihy takže určite ich mám doma aspoň takú stovku :)Väčšinou sú to ale také tie detské rozprávky čo som čítala ako malá na základke. Potom prišiel internet a všetko okolo toho a nejak som prestala mať čas na čítanie a teraz posledné dva roky som znovu začala a doplnila si svoj knižný arzenál :)
    Hmmm...teraz keď na to tak pozerám, myslím že ich musí byť viac ako 100...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. to Judit: thnx byly pohodové :-D tedy když bych od nich odečetla to věčné ležení ve skriptech a učebnících - jinak, taky doufám, že ty tvoje byly fajn ;-)
    njn, dlouho jsem ani nevěděla, co to je internet... škola, škola, škola... :-D a teď se snažím dohnat resty ;-)
    wouw 100?... taky já jsem o 50% níž :-D

    OdpovedaťOdstrániť