piatok 26. novembra 2010

VA: DIMITRI BELIKOV TEASER TRAILER

Takže neskôr ale predsa, Dimitri Belikov teaser trailer:
(POZOR SPOILERY PRE TÝCH, ČO NEČÍTALI SPIRIT BOUND!!!)
Ďalšia teaserová veta bude zverejnená 29.11.



Už som teraz fakt zmagoretá...

*UPDATE: Práve mi prišiel mail, bohvie kde som sa zasa zaviazala odberať novinky ale tentokrát sa to celkom vyplatilo. Toto v ňom okrem iného píšu: (preklad)

Pre tých fanúšikov, ktorí si myslia že Vampire Academy knihou Last Sacrifice končí - ďalšia VA séria začína už budúci rok! Aj keď hlavnou hrdinkou už nebude Rose Hatawayová, sem tam sa v knihách objaví a vám bude umožnený úplne nový pohľad na niektoré obľúbené postavy. VA púť sa ešte len začína!

34 komentárov:

  1. Ten stan vo mne evokuje len jednú vec: Rose s Dimitrim na úteku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jop, tá mapa možno miesta, kde všade budú hľadať lissinho súrodenca, alebo nejak tak.. ja už sa v tých videách ani veľmi význam nájsť nesnažím:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alebo kde všade sa budú s Rose ukrývať...?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta mapa je mapa Evropy, tak že by prchli ze Států?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmm, mohli by. Na Blood Promise sa mi páčila práve tá zmena prostredia. Myslíte si, že tie figúrky znamenajú nejaké konkrétne miesta, alebo sú len tak náhodne porozhadzované? Všimla som si, že niektoré sú vo vode alebo to sú ostrovy? A vôbec by ma zaujímalo, čo tie figúrky znázorňujú...A by chceli označiť len miesta, kde sa niekto, hocikto nachádza, nepoužili by radšej nejaké tie vlajky?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně je z toho jasné jenom to, že Dimka se chystá stanovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já vám nevím, ale už mi tyhlety teasery na vraha královny nějak lezou na nervy. Asi chci moc, když chci nějaký normální teaser, co :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňa by to asi štvalo viac, ak by to bolo to jediné, čo dostávame. Ak by okrem toho nezverejňovali aj teaserové vety. Tie trailery beriem ako niečo naviac, niečo čo sme pri Spirit Bound nemali a teda ma to až tak neštve, aj keď by som určite prijala niečo iné, než úplne scestné narážky, že by Lissa alebo Dimitri moholi zabiť Tatianu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wau Judit! ty si odvážna... to mi vôbec nenapadlo (teda o Lisse...)
    ale je super vedieť, že VA bude pokračovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja to práve myslím tak, že Lissa 100% nezabila Tatianu. Keď už pre nič iné tak preto, lebo Lissa nevie ublížiť a nezosypať sa v procese...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. :D aha, tak to som nepochopila absolútne :D
    a máš právdu...
    btw teraz som si všimla, že keď je záber na mapu a postavičky, tak sú tam jasne vymedzené tri skupiny: väčšina; 5 - našich hlavných; a jeden - a to môže byt Viktor
    takže pôjde o boj malej skupiny proti veľkej plus proti jednému - zmietaná medzi dvoma svetmi
    hm, dáva to zmysel? je 1:27

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak jako jo, ty věty v teaserech jsou fajn, ale stejně mě vždycky naštve ten konec s otázkou, kdo zabil královnu. Kdyby to bylo tak jednou, dvakrát, jenže ono je to furt.

    Jo a někde psali, že by se nová série VA měla točit okolo Sydney a že snad Richelle plánuje první díl někdy příští nebo přespříští rok - teď si nejsem jistá, co psali ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sydney a Adrian! Porosím, prosím!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Neviem teda, čo tie obrázky znamenajú, ale v každom prípade to na prvý pohľad pôsobí smiešne :D Ten stan ma dosť pobavil, teda a potom tie figúrky ešte viac. Ale neodvažujem sa hádať, čo to znamená.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nechci některým lidem spoilerovat... takže:
    SPOILER:
    Já osobně nevím, s kým by Rose měla skončit. Uvažuju o tom už od chvíle, kdy se na scéně objevil Adrian.

    Tuhle postavu jsem si zamilovala úplně stejně jako Dimku. Na každém se mi líbí něco jiného a nejvíc mě štve, že Richelle nemohla udělat jednoho chlapa, který by měl něco z obou. Jenže takhle to ty autorky holt dělají, aby nás čtenáře vydráždily.

    A při čtení pátého dílu jsem se díky Dimkovi, Rose i Adrianovi cítila strašně zničená. Bylo mi líto úplně všech. Bylo mi líto, jak je na tom Dimitrij - před i po strigojském období. Bylo mi líto Rose, která se sama nevyzná ve svých citech a nemůže se pro jednoho z nich rozhodnout a vůbec neví, co dál. A bylo mi děsně líto Adriana, který je do Rose zamilovaný až po uši a udělá pro ni první poslední.

    Ten vztah Adriana k Rose byl tak krásně ve SB popsaný. A to, jak se Dimitrij nenáviděl za to všechno, co Rose udělal...

    Ať už si Rose vybere kohokoliv (nebo třeba ani jednoho), někdo skončí v nejlepším případě pouze se zlomeným srdcem. Nevím, jestli by se mi líbilo, kdyby Richelle jednoho z nich zabila, aby tak uvolnila cestu druhému. Bylo by mi to o to víc líto...

    Já bych nejradši ten konec viděla tak, že si Rose vybere jednoho a ten druhý bude i tak šťastný. Tohle řešení souvisí s novou sérií VA. Pokud Rose a Dimitrij zůstanou spolu, mohl by se Adrian dát třebas nějak dohromady se Sydney. A já bych byla úplně happy :D Já vám vážně nemám moc ráda špatné konce...
    KONEC SPOILERU

    Každopádně se na poslední díl VA těším a zároveň se ho i bojím. Richelle psala, že první kapitola LS má být k dispozici na netu 29.11.2010. Já si ji určitě přečtu, protože kdoví kdy se dostanu k samotné knize.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Zasa sa budem trochu opakovať, viem, že stále meliem to isté dookola ale nedá mi obhájiť Dimitriho a Rosinu lásku (keď už to mám tak pupušský napísať).
    Hej, Adrian je do Rose zamilovaný, o tom niet pochýb a hej, urobil by pre ňu čokoľvek.
    Lenže Rose ani zďaleka necíti k Adrianovi to, čo k Dimitrimu. V Spirit Bounde k sebe mali veľmi blízko, to áno a bolo to svojim spôsobom milé, ale to je tak všetko. Jediná obojstranná vášeň, ktorá medzi nimi vznikla mala opäť len súvis s Dimitrim a tým, ako Rose tesne pred tým odkopol. Kedykoľvek je Rose s Adrianom, Dimitri je ako taký tieň medzi nimi. Ale kedykoľvek je Rose s Dimitrim, sú to len oni dvaja a nikto iný. Keď má Rose pri sebe Dimku, nerozmýšľa o Adrianovi, dokonca jej nerobí problém na okamih zabudnúť, že vôbec existuje.
    Verím, že niekde tam vonku existuje niekto, kto bude Adriana milovať na 100%, ale dobre vieme, že Rose to nikdy nebude.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jen se klidně opakuj, máš tu na tom blogu tolik komentů, že jsem to určitě ještě nečetla, takže mi to nevadí si to přečíst ještě jednou.

    Souhlasím s tím, cos napsala o vztahu R&D, na 100%... Jenže i přesto, že Rose Dimku miluje, něco ji opakovaně táhne i k Adrianovi. Neříkám, že je pro ni Adrian lepší, protože já fandím R&D <3 Ale i tak uvažuju, s kým by měla nakonec skončit. Ono to totiž častokrát bývá v knížkách i tak, že i když hlavní hrdinka miluje na sto pro jen toho jednoho, nakonec skončí s tím druhým. Toť jen myšlenka.

    Já jenom doufám, že i když si nevybere Adriana, nezůstane ten kluk se zlomeným srdcem. Možná jsem naivka jako hrom, ale chci, aby se po všech těch lapáliích na ně taky někdy usmálo štěstí. I když samozřejmě nikdy nemůže být nic perfektní a tak vůbec. A jestli teda Adrian zůstane sám a jestli se nová série bude týkat Sydney a jestli se cesty těch dvou protnou a jestli z toho bude i něco víc - pak budu vážně ráda :D :D

    A vůbec to je strašně moc jestli. Ale to je na tom spekulování okolo oblíbených knížek to nejlepší. Dosti živě si vzpomínám na to, jak jsme kdysi diskutovávali nad světem HP :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Syki: Súhlas, nie vždy skončí hlavná hrdinka s tým, koho na 100% miluje ale aký zmysel má taká kniha? Ak chcem krutú realitu, prečítam si ráno noviny. Už keď mám byť taká sviňa, skôr by som sa zmierila s myšlienkou, že Dimitri zomrie, ako keby mali obidvaja žiť dlhým životom ale každý po svojom. Neprajem nikomu nič zlé a MODLÍM SA, aby k tomu nedošlo, ale pre mňa by naozaj bola väčšia katastrofa to druhé...
    Samozrejme, ako si sama povedala, neprajem si nič viac, než vidieť Adriana šťastného a teda mu držím palce, aby pre seba našiel tu pravú.
    Stále rozmýšľam nad tým, čo som napísala s tou Dimitriho smrťou a hanbím sa, že mi vôbec niečo také napadlo a NECHCEM NECHCEM NECHCEM aby umrel pretože by mi to totálne zlomilo srdce. Ide len o to, že ešte viac nechcem nechcem nechcem, aby obidvaja žili bez seba. Ak to dáva zmysel...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. "Stále rozmýšľam nad tým, čo som napísala s tou Dimitriho smrťou a hanbím sa, že mi vôbec niečo také napadlo a NECHCEM NECHCEM NECHCEM aby umrel pretože by mi to totálne zlomilo srdce. Ide len o to, že ešte viac nechcem nechcem nechcem, aby obidvaja žili bez seba."
    dáva to zmysel, cítim sa rovnako. Síce je to na prefackanie, ale radšej aby zomrel, než aby žili obaja - oddelene (a k tomu - ak by zomrel, tak by Rose ostala do konca života sama, žiaden Adrian (A))

    No dosť, radšej to viac nespomínať, ešte by sa to vypl..blahbla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. uf, dúfam, že sa nie tým mojím dlhým quotom zerrorovali najnovšie komentáre? ak áno, tak prepáčte.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Darjaille: všetko ok, keď sa zerrorujú najnovšie komentáre tak to určite nie je tvojim komentom ale debilnosťou systému celej tejto stránky
    Inak som rada, že je na tom niekto rovnako ako ja, keď sa naviažem na nejaký pár v knihe tak dosť zle prežívam všetky nepriaznivé okolnosti, ktoré ich stretávajú. nehovorím, že to nie je svojim spôsobom "vzrušujúce" ale doslova ma to privádza o rozum.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mně to smysl dává. Když to tak vezmeme, Dimitrij už jednou v podstatě zemřel, že... A myslím, že nám to bohatě stačilo. Navíc, co by to mělo za smysl, nechat ho jednou zemřít, aby se zase mohl vrátit a aby pak na konci zase umřel...? Richelle není snad tak padlá na hlavu. To by totiž bylo tragické až hrůza - tedy pro mě!

    A samozřejmě i já doufám, že R&D budou spolu, ne jeden bez druhého, to by taky po všech těch dílech, po všem, čím si ti dva prošli, bylo dosti kruté. A s těmi páry to cítím stejně.

    Já někdy nechápu, proč většina autorek knižních sérií nechá hlavní hrdinku zamilovat se do někoho, kdo je pro ni zřejmě ten pravý, aby nám hned vzápětí třeba v díle druhém naservírovala nějakého dalšího chlapa, který by měl vytvořit ten milostný trojúhelník. To si vždycky říkám, proč nás potom ta autorka v prvním díle tak sveřepě přesvědčovala, že ten a jedině ten, je pro hlavní hrdinku jediný a perfektní.

    Ale zpět k VA - pořád ve mně hlodá nějaký ten červíček podezření. Poslední díl by měl většinu věcí zakončit, ale po tom, co nám například Richelle naservírovala ve třetím díle... no řekněme, že budu očekávat nečekané. Jen se bojím, aby ten poslední díl nebyl mdlý a vůbec celý podivný. To by byla náramná škoda.

    P.S.: Omlouvám se za mé dlouhatánské komentáře, já se vždycky moc rozkecávám ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Syki: Tie ľúbostné trojuholníky sa píšu, lebo ich ľudia čítajú. Minimálne 50% čitateľov hneď spozornie, keď autor oznámi, že jeho kniha má "steamy triangle". Ja osobne mám niekedy chuť prečítať si niečo také ale nie vždy. Akurát že sa mi zdá, že už neexistuje kniha, kde by sa niečo na ten spôsob neriešilo.
    Ibaže vždy tu sú dva typy trojuholníkov. Jeden, keď "ten tretí" má za úlohu iba trochu zdramatizovať situáciu medzi párom, ktorý si je očividne súdený a nakoniec samozrejme aj skončí spolu (napríklad Simon v TMI, alebo podľa mňa aj Adrian vo VA) a potom tu je taký hard core ľúbostný trojuholník, kde je hrdinka rovnocenne zamilovaná do dvoch chlapov a nevie si vybrať až do posledného momentu. To je napríklad prípad Shift series od Rachel Vincent. A takéto trojuholníky nemám príliš v láske, lebo aj keď si hrdinka nakoniec vyberie, tak tam ostáva to, že už príliš dlho váhala a proste už to skazilo tú "čistú lásku" ak ma chápete :D U VA mi zatiaľ nepríde,že by sa čístá láska medzi Rose a Dimitrim vytratila, ale mám strach, že Last Sacrifice bude o tom, že Rose si začne nedajbože uvedomovať že Adriana miluje a že Dimitriho miluje ale že nevie, koho miluje viac a to bude pre mňa neuveriteľná tragédia - keď sa Adrian v poslednej blbej knihe dostane na rovnakú úroveň s Dimitrim. A ľúbostný trojuholník sa zmení z nevinného prvého na ten hard core druhý a ja asi spálim knihu v strede čítania.

    Ehm, ešte stále máš pocit, že píšeš dlhé komentáre?

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Naprosto souhlasím :) Ve všem, cos napsala a už proto mám z toho posledního dílu docela obavy. Tak strašně chci, aby to skončilo dobře a přitom mi je jasné, že tam něco neveselého bude.

    A jo, furt mám pocit, že píšu až moc dlouhé komentáře, i když je fajn vědět, že v tom nejsem sama :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. No ja mám tiež dosť veľký strach, že posledná kniha nebude to, čo čakáme ale spolieham na to, že zatiaľ ma Richelle nijak zvlášť nesklamala...
    Na druhej strane, ešte sa mi nestalo, že by som čítala takú dlhu sériu a nebola sklamaná aspoň jedným dielom, preto som trochu na ihlách. Chápem, že so záverom nebude každý spokojný, to sa ani nedá, ale pokiaľ si kniha zachová takú dynamiku akú mala doteraz a pokiaľ Richelle v snahe urobiť šou neskĺzne do extrémov, ktoré nebudú dávať zmysel, myslím že by sme si mohli užiť aj posledný diel tak ako všetky doterajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. musím souhlasit - ten stan u mě taky reflektuje "útěk" :-D

    jinak, už mi trailery, kde jakožto vrah T vystupuje jedna hlavní postava za druhou docela lezou krkem :-D ale tak nutno říct, že je to příjemná polo-spoilerová snaha nastínit děj :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Souhlasím, nechci se až přespříliš těšit a pak být zklamaná. Ale i tak mi to nedá a těším se :D

    Abych pravdu řekla, já mám ráda úplně všechny díly. Každý má v sobě něco, co mě chytnulo, ať už mi některé pasáže třeba přišly až příliš zdlouhavé nebo více-méně podivné...

    A jestli z toho vážně udělají brzo film, budu se v tom kinovém sále třepat radostí :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ak už je knihe Last Sacrifice nedajbože súdené byť prepadákom, o to väčší dôvod užívať si a tešiť sa teraz, kým sa ešte dá :D
    Ja si nie som istá, či psychicky prežijem VA film, kde nebude hrať Barnes ale aj tak sa tam už teraz vidím so syrovými pukancami v jednej ruke a colou v druhej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. To máš pravdu :D :D Teď se můžu třepat radostí a pak se můžu třepat z té knížky :D

    A vidíš, právě proto si já nikoho výrazně nestilizuju do žádné postavy, abych pak nebyla naštvaná, že nevybrali někoho, koho jsem já chtěla :D Hej a nevím, jak u vás, ale u nás v multikinech děsně zdražili ceny popcornu a coly... jsem nestačila valit oči, když jsem šla na posledního HP -.-

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Aj u nás! A u nás k tomu všetkému ešte ani nepredávajú syrové pukance takže sa snažím navštevovať kino keď som v ČR.
    A máš pravdu, v tomto je to fakt blbé, mať nejakú predstavu postavy a potom pozerať, ako tú úlohu dostane niekto iný ale nemôžem si pomôcť, hrozne ma celý ten proces hľadania perfektnej tváre baví :D

    OdpovedaťOdstrániť
  31. To aby byl pomalu člověk milionář, aby si mohl zajít do kina někdy i častěji... a pak se diví, proč tolik lidí stahuje filmy z netu.

    Jo, fajn to je, ale pamatuju si, jaký poprask dělali fanoušci okolo Twilight, když pak vybrali Pattinsona na Edwarda. To si tak 80% fanouškovské základy přálo mít v téhle roli Henryho Cavilla :D

    Takže já se vždycky podívám na návrhy fanoušků, kdo by se jim líbil, řeknu si fajn, třeba jo - třeba ne... a jdu dál. Ale byla bych ráda, kdyby ten film byl tak do dovu let v kině a nebyl zmrvený. To chci ale asi moc :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  32. JA si myslím, že akokoľvek Richelle zakončí sériu, je v jej moci, aby si dané rozhodnutia v knihe obhájila cez každú jednu postavu ;) takže sa nám bude zdať, že je to tak správne :)
    ale samozrejme 100% súhlas je u niečoho ako sú knihy (umenie) nemožný

    OdpovedaťOdstrániť
  33. no tak to vyzerá ako keby niekto obodkoval mista kde všade by sa mohol skrývť vrah královnej ale to by najprv museli vedieť kto je vrah taže asi skôr kde sa ZASe skrýva Rose možno s Dimkou alebo Adrianom alebo možno nakoniec s Lissou a Christianom. No a je super že bude aj ďaľšia séria VA ale kto bude hl. hrdina si netrúfam ani typnúť. Kikus

    OdpovedaťOdstrániť