nedeľa 21. novembra 2010

Som späť!

Táák konečne znovu doma :) Momentálne si čítam vaše komentáre urobené za posledné 2 dni ale nemyslím si, že dnes budem schopná urobiť ešte niečo iné. Takže ako som spomínala, nová diskusia a súťažný formulár budú až zajtra.
Stále nechápem, ako som mohla zabudnúť na výroky :D Na to sa vždy teším asi najviac ale tento týždeň som asi až príliš mimo. Ešte som ani len nedočítala Blood Promise! *hrozne sa červenám* Povedala som si ale, že dnes nejdem spať kým to nedorazím.
Druhá vec ktorú nechápem je, ako som mohla nedať medzi obálky tú českú! Úplne mi to vypadlo a pri tom som na to ešte pred niekoľkými dňami myslela...katastrofa so mnou.
Nezabudnite, že máme pred sebou rozobratie Spirit Boundu a špekulácie nad Last Sacrifice a keďže jedno s druhým veľmi úzko súvisí, rozhodla som sa to spojiť všetko do jedného a teda nasledujúce 2 týždne do vydania LS (áno moji milí, už len 2 týždne!) sa budeme baviť nielen o piatej knihe, ale o celej sérii. Už od zajtrajšieho dňa ruším pravidlá spoilerovania a teda môžete písať o čomkoľvek bez varovaní a pod. Aj články už prestanú byť také stereotypné, keďže nebudem mať žiadne obmedzenia v tom, čo môžem napísať a čo nie. Ak ste ešte neprečítali Spirit Bound učiňte tak čo najskôr aby ste sa mohli pridať k nám.
Chcem vám pripomenúť, že napravo nižšie máte vždy 6 posledných komentov (aktualizuje sa to s miernym oneskorením), takže nezabudnite si všímať, ktoré diskusie sú ešte stále aktívne ( v tom zmysle, že tam ešte vždy pribúdajú nové komentáre). Niektorí zvyknú dočítavať knihy trochu neskôr ako ostatní a v čase, keď dôjdu do diskusie  alebo kamkoľvek inde, už na nich väčšinou nikto nereaguje.

V rubrike Music Saturday (ktorej už vážne musím vymyslieť iný názov, keďže naposledy som ju v sobotu aktualizovala asi pred mesiacom) máte tentokrát pesničku z Hunger Games videa, ktoré som zverejnila pred pár dňami. Pridávam ju hlavne pre tých, ktorí si kvôli spoilerom nemohli pozrieť video a pripravili sa tak o neuveriteľný hudobný zážitok v podaní Linkin Park a ich piesne Iridescent z najnovšieho albumu.

Tiež ešte posielam Adrianov trailer (ak by náhodou existoval ešte niekto, kto ho nevidel), pustite si ho len ak už máte prečítané všetky diely:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára