sobota 6. novembra 2010

S Frostbite okolo sveta

Druhá várka medzinárodných obálok je tu, tentokrát sú to obálky k Frostbite.
Znovu budem rada, keď vyberiete ktorá sa vám páči úplne najviac a ktorá by vás na mieste odradila od kúpy knihy. Minulý týždeň na plnej čiare vyhrala Dánska obálka, tak si ju ešte raz pripomenieme:



No a teraz už nasledujú obálky k Frostbite :

Americká



Bulharská


Dánska


Grécka


Japonská


Nemecká


Ruská


Švédska


Talianska


Turecká


Edit: Prídávam Kórejskú dvojobálku a Portugalskú obálku

Portugalská


Kórejská


Neviem ako vy, ale ja mám z ruskej obálky totálnu hrôzu...

10 komentárov:

  1. ...to ja mám hrôzu takmer zo všetkých :D Úprimne sa mi okrem Americkej a Bulharskej nepáči žiadna - ale hlas ide americkej :P - tá Turecká vyzerá ako nejaký plagát na telenovelu ><

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som vo všobecnosti s originálnymi obálkami spokojná :) Ale čo sa týka tých ďalších, no, možno som divná, ale tá ruská sa mi páči úplne najviac :D A tá baba na nej mi hrozne pripomína Elizu Dushku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež asi budem weirdo, ale mne sa tá ruská sakra páči ^^ z ostatných sa mi nepáči asi žiadna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baby prestaňte, lebo robíte "weirdo" zo mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Že by mě nějaká opravdu ohromilato ne! Vidět tyhle obálka (krom těch z: Ameiky, Německa a Ruska) z knihkupectví asi utelka...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U mě taky vede americká, žádná další me nezaujala.. no možná trochu něměcká. Podle mě je hrozná italská :O

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oh, inak, ja som ešte vypátrala portugalskú:
    http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100430225218/vampireacademy/images/2/2b/FB_por.jpg

    A tú dvojitú kórejskú: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100223161461/vampireacademy/images/1/10/FB_kor1.jpg
    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100223161519/vampireacademy/images/2/2d/FB_kor2.jpg

    :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Luu si poklad! Hneď to tam idem pridať.Tú kórejskú som hľadala a nemohla zohnať a zistila som, že portugalskú mám v pc ale zabudla som ju tam pridať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ehm.. velmi súvisiaci názov má tá Kórejská, Sad Illusion :DD samozrejme nie všetky sú presné, ale ešte aj po anglicky to majú inak xD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Grécka a Kórejská sú super :) Ale ani tie zvyšné nie sú marné, ale vždy to pokazia zlým výberom tváre. . .

    OdpovedaťOdstrániť